Учителі української мови і літератури
- Тацієнко Світлана Ігорівна "Віртуальний діалог як одна з форм методичної роботи щодо підвищення ІКТ-компетентності педагогічних та бібліотечних працівників"
- Ахмедова Юлія Нодіржонівна "Віртуальна стіна: сучасні інтерактивні технології в системі традиційної освіти"; Ілюстрації
- Величко Світлана Миколаївна "Електронні ресурси як ефективний навчальний матеріал учителя-філолога"
- Ахмедова Юлія Нодіржонівна "Блог ШМО як елемент сучасного навчально-виховного процесу"
- Мараховська Тамара Миколаївна "Стимулювання мотиваційної діяльності учнів через використання медіатехнологій"
- Недлінська Валентина Антонівна "ЗНО на 200 балів: інноваційний підхід – запорука високого результату"
- Чорненко Надія Миколаївна "Ейдетика та мнемотехніка, як засіб формування навчальних компетентностей учнів з української мови та літератури"
- Дубина Валентина Іванівна "Інноваційні технології на уроці української мови і літератури"
- Наумушкіна Віта Володимирівна "Застосування інноваційних технологій на уроках української мови і літератури"
- Осадців Тетяна Володимирівна "Інноваційні підходи щодо викладання української мови і літератури"
- Панасюк Наталія Василівна "Реалізація технології проблемного навчання під час викладання української мови і літератури"
Ознайомившись з матеріалами статті Світлани Ігорівни та як учасник цього віртуального діалогу, можу впевнено сказати, що така форма роботи справді направлена на розвиток творчого потенціалу вчителя, дає поштовх до роботи, сприяє самоосвіті та саморозвитку, удосконаленню роботи з освітніми Інтернет-ресурсами. Це цікаво, пізнавально та креативно! Дякую!
ВідповістиВидалитиВикористання ІКТ на уроках - це вже не мода чи данина часу, а необхідність, що підтверджують методичні напрацювання колег. Інтернет-конференція - це чудовий спосіб обмінятися досвідом, поділитися власними досягненнями та знайти нові ідеї для саморозвитку!
ВідповістиВидалити