За підсумками роботи над проблемою "Науково-методичний супровід формування в учнів та дітей дошкільного віку мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу"
За підсумками роботи над проблемою "Науково-методичний супровід формування в учнів та дітей дошкільного віку мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу"
Дякую Світлані Миколаївні за цікаву та пізнавальну статтю. Я погоджуюсь, що питання хронології на уроках історії має важливе значення. Застосовані в статті різноманітні засоби та прийоми щодо формування хронологічної компетентності учнів я взяла до уваги та впроваджуватиму на своїх уроках.
ВідповістиВидалити